Checklist správného nastavení Google Analytics

„Co nezměříš, to nezlepšíš,“ říká známé přísloví a v online prostředí to platí dvojnásob. Naštěstí mají eshopáři k dispozici mnoho nástrojů na měření a analýzu chování návštěvníků na webu. Jedním z nejrozšířenější a především zdarma, jsou Google Analytics (GA). Aby však GA správně fungovalo a zaznamenávalo vše co má, je potřeba je správně nastavit. K tomu používám níže uvedený seznam úkolů – checklist s téměř šedesáti úkoly. Projděte si nastavení GA podle něj a ušetřete několik tisíc za nastavení od konzultantů.

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

5 hlavních faktorů ovlivňující nákupní rozhodnutí na eshopu

S rozvojem e-commerce se vyvíjí také chování uživatelů na internetu. Lidé jsou více vzdělanější v používání internetu, nové technologie umožňují aplikovat nové funkce a lidé si zvykají stále rychleji na vyšší standardy online nakupování. Pokud chcete být úspěšní se svým e-shopem, musíte se přizpůsobit trendům a nárokům vašich návštěvníků. Následuje krátké zamyšlení, co může ovlivnit nákupní rozhodování uživatelů internetu… Cena Určitě nejdůležitějším kritériem je cena. A to […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

Označování potravin na eshopu

Prodej potravin přes eshopy s sebou nese určitá specifika. Jedním z nich je také jejich zákonem a vyhláškami předepsané označování. Zákonný název Jedná se o jednoznačnou identifikaci povahy potravin. V případě některých potravin může být upraven předpisem. Např. marcipánem může být nazvaná taková hmota, která obsahuje určité minimální procento mandlové hmoty. Jedná se pak i […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

Hledáme mezery v pokrytí klíčových slov (GAP analýza pro eshopy)

O analýze klíčových slov jsme si povídali zde, ale co kdybychom se nyní podívali na to, jak ji využít po stránce obchodní nebo ještě lépe, jak najít to, co chybí a to za pomoci úspěšnější konkurence? Někdy se tomu také říká analýza mezer neboli GAP analýza. Jejím cílem je nalezení příležitostí, kde je poptávka ale nemáme ji pokrytou nabídkou.

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

DMCA – nástroj na ochranu autorů, poctivých eshopářů, ale i zbraň na šikanování konkurence

Nejprve trocha historie. DMCA neboli Digital Millenium Copyright Act je zákon, který již v roce 1998 přijali američtí zákonodárci a navazuje na starší zákon o autorských právech. USA tak reagovala na rozmáhající se Internet a nové technologie, na které zákon ze sedmdesátých let prostě nedokázal reagovat. V České republice podobný zákon doposud neexistuje, ale dá […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

Vendor marketing

Vendor marketing se zaměřuje na vyšší angažovanost a provázání vašich dodavatelů (vendors) s úspěchem vašeho eshopu. Dodavatelé se tak stávají partnery, kteří vám pomáhají snížit náklady, typicky na marketing, logistiku, využívají synergií, napomáhají při návrhu a tvorbě produktů pro vaše zákazníky a dalšími způsoby se podílejí na úspěchu vašeho podnikání. Jde o WIN-WIN situaci – pokud […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.