Všechny potřebné informace pro eshopáře na jednom místě

Komunikuj s experty a sdílej své problémy s lidmi, kteří je řeší dnes a denně. Eshopář.cz je sbírka exkluzivních informací a článků od eshopářů pro eshopáře, slev a kuponů na užitečné aplikace a zdroje pro provozovatele webových stránek a eshopů.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Affiliate marketing
Analytika
Branding eshopu
Cenotvorba
Content marketing
Ekonomika eshopu
Legislativa
Logistika
Mailing
Marketing a propagace
Optimalizace pro vyhledávače
Platební způsoby
Průzkum trhu
Psychologie
Uživetelská přívětivost
Výber eshopu
Začínáme s eshopem
Zákazníci
Zákaznická péče
l

Přes 60 exkluzivních článků od specialistů

Obsah, který jinde nenajdete, vše přehledně na jednom místě. 100 % z praxe. A články stále přibývají…

t

Ptejte se expertů na vaše konkrétní problémy

Potřebujete poradit a chcete diskrétní odpověď na míru? Získejte ji od některého z našich specialistů!

Přístup ke studijním materiálům získáte ihned

Vzdělávejte se kdykoli a jak dlouho potřebujete, platbu můžete provést online a začít studovat třeba hned.

Affiliate marketing

Affiliate je pro zejména začínající eshopy vítaným zdrojem objednávek. Jeho výhodou navíc je, že vás stojí vždy jen dopředu jasně stanovenou část z ceny výrobků. Zatímco u ostatních marketingových kanálů platíte obvykle za prokliknutí nebo zobrazení vaší reklamy, v případě affiliate platíte pouze provize z prodeje. V podstatě tak kopíruje známý způsob spolupráce, kterou znají obchodníci na celém světě […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Požadavky vyhledávačů na eshopy a jejich kvalitu

Poslední aktualizace hodnotících algoritmů vyhledávačů kladou čím dál tím větší důraz na kvalitu stránek. Co to je kvalita stránek z hlediska vyhledávačů? Oficiální příručka Google popisuje tzv. Page Quality Rating. Toto hodnocení by mělo oceňovat, jak dobře stránka slouží svému účelu. Upozorňuje na známý fakt, že různé stránky mají různé účely a očekávání ze strany návštěvníků, […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Linkbuilding není žádná věda

Prošli jsme si společně nejprve optimalizaci samotné stránky pro vyhledávače. To je důležité, nyní se totiž podíváme na to, jak na tyto stránky získat doporučení od jiných webů. Hovořili jsme zde o důvěryhodnosti, že se jedná o jeden z aspektů, který sledují algoritmy vyhledávačů k tomu, aby určili, zda má či nemá vaši stránku smysl ukazovat ve […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Jak na zpětné odkazy a linkbuilding – otázky a odpovědi

Zpětné odkazy jsou pro dosažení dobrých pozic ve vyhledávačích životně důležité. Pokud je obsah král, pak odkazy jsou královna. V ebooku, kterou jsem před lety vydal, jsem sepsal padesát způsobů, jak zpětné odkazy získáte. Sám jsem si je všechny vyzkoušel. Kniha už má nějaký ten pátek, ale stále neztratila na aktuálnosti. I proto některé z […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Analýza klíčových slov svépomocí

Poslední bod našeho checklistu se tak trochu vrací k počátečnímu varování před „expertní“ analýzou klíčových slov. Zažil jsem řadu eshopářů, kteří v ruce drželi stoh papírů, se kterým si vůbec nevěděli rady. Zaplatili za klíčovku desítky tisíc a v ruce pak měli sice seznam tisíců až desetitisíců slov, netušili však, k čemu jim to je a jak toho využijí. […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Minimální požadavky na eshopový systém z hlediska SEO

Nejdříve začneme na samotném webu. Pokud vsadíte na některé z osvědčených řešení, ať už to jsou eshopové systémy pronajímané nebo postavené na vyzkoušených jádrech na míru, základní požadavky z hlediska zdrojového kódu budou velice pravděpodobně na profesionální úrovni a nemá tedy smysl se jimi do hloubky zabývat. Proto si uveďme alespoň základní seznam funkcí, které byste od […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Optimalizujeme eshop pro vyhledávače

Když v roce 2008 vyšla má první kniha s názvem Velký průvodce SEO, brzy se stala v oblasti literatury zaměřené na internetový marketing bestsellerem. Důvod byl jednoduchý, tehdy byla konkurence v internetovém podnikání a v eshopech ještě relativně malá. Řada z dnes známých eshopů tehdy teprve vznikala, Alza ve stejném roce otevřela svou první pobočku v Brně, Mall.cz v dnešní podobě dokonce ani […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Kde a jak získat legálně maily pro vaše rozesílky

Hromadné maily, newslettery a sociální média a remarketingové kampaně, jsou nejsnadnějším způsobem, jak přitáhnout vaše návštěvníky zpět na eshop a nabídnout jim to, co chtějí. Nezapomeňte proto na svůj web umístit odkazy na sociální sítě – stránky a profily. Obvykle to bývá v hlavičce nebo patičce stránek, vhodné místo jsou ale i transakční maily, které zasíláte […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Emailový marketing neznamená SPAM

Každý den máme zahlcenou schránku maily, z nichž většina bývá obchodního charakteru. Zamysleli jste se nad tím, proč tomu tak je? Proč, když jako spotřebitelé a zákazníci nemáme prodejní a nabídkové emaily rádi, nás jimi obchodníci dennodenně zásobují? Důvod je jednoduchý. Newslettery fungují. A patří obecně mezi jeden z nejefektivnějších marketingových kanálů. Hromadná rozesílka Pro eshop můžete […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Platba online peněženkou (PayPal, Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay…)

Pokud často nakupujete v zahraničí, určitě jste se setkali s platebním nástrojem PayPal. Jedná se o nejrozšířenější světový platební systém na bázi platební peněženky. Jako do běžní peněženky si vkládáte bankovky a mince, i do této virtuální je vkládáte – buď převodem z bankovního účtu, nebo ji spárujete se svou platební kartou, případně si na ni necháte jednoduše […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Odložená platba

Pomalu se rozšiřuje i další, dalo by se říct alternativní způsoby plateb. Jedním z nich je něco, co by se dalo nazvat „platba potom“ nebo také „odložená platba“. Nejrozšířenější tuzemský systém na tyto platby se jmenuje Twisto, mezi další používané patří půjčkové a splátkové systém Homecredit, Cofidis, Quatro či Cetelem. Větší eshopy, jako třeba Alza mají […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Platba kartou

Když byla zavedena elektronická evidence tržeb a ta byla zpočátku povinná i pro eshopy, pokud chtěli na webu inkasovat peníze prostřednictvím platebních karet, řada malých eshopů tuto možnost raději zrušila. Nemá smysl připomínat, že povinnost evidovat online bezhotovostní platby kartou na eshopech byla po necelém roce zrušena, faktem však je, že jednání malých eshopů tak […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Affiliate marketing
Analytika
Branding eshopu
Cenotvorba
Content marketing
Ekonomika eshopu
Legislativa
Logistika
Mailing
Marketing a propagace
Optimalizace pro vyhledávače
Platební způsoby
Průzkum trhu
Psychologie
Uživetelská přívětivost
Výber eshopu
Začínáme s eshopem
Zákazníci
Zákaznická péče