Podporujeme váš rozvoj a vzdělání – všechny výhody členství nyní zdarma nebo za dobrovolný příspěvek

Proto jsme se vzhledem ke všeobecné krizi a situaci rozhodli, že veškerý obsah zpřístupníme na rok zdarma resp. za dobrovolný příspěvek.

Postup registrace: Vyberte si buď některý z placených plánů v ceníku nebo zmiňovaný dobrovolný příspěvek (ten může být i nulový, třeba přispějete později), projděte registrací v košíku a dokončete „nákup“. Tím se vám aktivuje členství a získáte tak přístup ke všem článkům na našem webu.

Všechny potřebné informace pro eshopáře na jednom místě

Komunikuj s experty a sdílej své problémy s lidmi, kteří je řeší dnes a denně. Eshopář.cz je sbírka exkluzivních informací a článků od eshopářů pro eshopáře, slev a kuponů na užitečné aplikace a zdroje pro provozovatele webových stránek a eshopů.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Affiliate marketing
Analytika
Branding eshopu
Cenotvorba
Content marketing
Doprava
Ekonomika eshopu
Legislativa
Logistika
Mailing
Marketing a propagace
Optimalizace pro vyhledávače
Platební způsoby
Průzkum trhu
Psychologie
Public relations
Uživetelská přívětivost
Výběr eshopu
Začínáme s eshopem
Zákazníci
Zákaznická péče
l

Přes 70 exkluzivních článků od specialistů

Obsah, který jinde nenajdete, vše přehledně na jednom místě. 100 % z praxe. A články přibývají každý týden!

t

Ptejte se expertů na vaše konkrétní problémy

Potřebujete poradit a chcete diskrétní odpověď na míru? Získejte ji od některého z našich specialistů!

Přístup ke studijním materiálům získáte ihned

Vzdělávejte se kdykoli a jak dlouho potřebujete, platbu můžete provést online a začít studovat třeba hned.

Přechod na nové eshopové řešení

Pokud máte smůlu a již provozujete eshop na systému, který vás spíše omezuje, než pomáhá v rozvoji, často nezbývá nic jiného, než najít si lepší a migrovat. Migrace není legrace a je dobré se na ni připravit. Sám jsem na jiná řešení přecházel ve svým eshopem několikrát. Když jsem jej koupil, fungoval na pronajatém řešení, které […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Vybíráme vhodné eshopové řešení

Asi nejčastější otázkou, kterou dostávám při svých sezeních s lidmi, kteří chtějí s eshopem teprve začít, směřuje k tomu, jaké eshopové řešení by měli použít. Řada z nich je obrovskou nabídkou zmatena. Jen v Česku existuje údajně přes 200 různých poskytovatelů eshopových řešení. A tak se dívají v podstatě na to nejviditelnější – na reference, rady v diskuzích, marketing systémů a v neposlední […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

13 tipů pro B2B eshopy

Pokud provozujete B2B eshop, zaměřený převážně na velkoobchodní nebo firemní zákazníky, je třeba uvědomit si, že tyto vyžadují v některých částech trochu jiný přístup. Prozradím vám tedy nyní několik extra tipů, které se vám v jejich budování budou hodit. Pokud máte eshop zaměřený na koncové zákazníky, doporučuji vám ani tak kapitolu nepřeskakovat, i vy zde můžete najít […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Vendor marketing

Vendor marketing se zaměřuje na vyšší angažovanost a provázání vašich dodavatelů (vendors) s úspěchem vašeho eshopu. Dodavatelé se tak stávají partnery, kteří vám pomáhají snížit náklady, typicky na marketing, logistiku, využívají synergií, napomáhají při návrhu a tvorbě produktů pro vaše zákazníky a dalšími způsoby se podílejí na úspěchu vašeho podnikání. Jde o WIN-WIN situaci – pokud […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Další zdroje příjmů pro váš eshop

Možná se budete divit, ale skutečně úspěšné eshopy nemají pouze jediný zdroj příjmů z prodeje svých produktů koncovým zákazníkům. Je to jako jakékoli jiné podnikání. Spoléhání se na jediný penězovod by bylo krátkozraké a neopatrné. K tomu, abyste vybudovali stabilní a dlouhotrvající byznys, je potřeba najít o další centra profitu, nebo chcete-li penězovody, které podpoří hlavní jádro […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Personalizace obsahu eshopu

Personalizace je už několik let považovaná za jeden z hlavních trendů, které ovládnou ecommerce. Jak se ukazuje, její zavádění není až tak rychlé, jak by si mnozí přáli. Stále se jedná ještě o technologii relativně nákladnou. Druhou bariérou je množství dat, kterými obchody disponují. Pokud expedujete pouze jednotky objednávek, nasbírat potřebné množství dat, ze kterých lze […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Jak se bránit kopírování popisků, textů a fotografií z eshopu

A tady se dostáváme k unikátnosti popisků. Mnoho SEO konzultantů vás bude od neunikátních popisků zrazovat. Vyhledávači opravdu nemají moc rádi stejný text na mnoha stránkách. Faktem však je, že ne vždy je v silách či finančních možnostech majitele eshopu, vyměnit všechny popisky ke všemu zboží, zvláště, pokud nabízíte tisíce, deseti tisíce nebo ještě větší množství položek. […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Psaní popisků pro eshop

Text je na velice mocný prvek, kterým můžeme ovlivnit ochotu lidí na eshopu nakoupit. Jak jsem se již zmiňoval v části o tónu komunikace značky a primingu. Pokud předložíte návštěvníkovi vašeho eshopu informace ve správné formě a snadno pochopitelné, zvyšuje se významně šance, že jej proměníte i na zákazníka. Zákazník musí mít po přečtení popisku ke […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Hackvertising, guerilla a virální marketing

Hackněte je. Koho? Známější značku a ideálně konkurenci… To je ve zkratce myšlenka hackvertisingu, marketingové metody, která si dokáže vzít kousek popularity známější značky, než je ta vše. Jako se to povedlo třeba Burger Kingu se svou kampaní Whooper Detour. Pokud jste si v době trvání kampaně zajeli ke konkurenční restauraci McDonald´s a objednali si tam […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Affiliate marketing

Affiliate by se mohl pro zejména začínající eshopy zdát vítaným zdrojem objednávek. Jeho výhodou je, že vás stojí vždy jen dopředu jasně stanovenou část z ceny výrobků. Zatímco u ostatních marketingových kanálů platíte obvykle za prokliknutí nebo zobrazení vaší reklamy, v případě affiliate platíte pouze provize z prodeje. V podstatě tak kopíruje známý způsob spolupráce, […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Požadavky vyhledávačů na eshopy a jejich kvalitu

Poslední aktualizace hodnotících algoritmů vyhledávačů kladou čím dál tím větší důraz na kvalitu stránek. Co to je kvalita stránek z hlediska vyhledávačů? Oficiální příručka Google popisuje tzv. Page Quality Rating. Toto hodnocení by mělo oceňovat, jak dobře stránka slouží svému účelu. Upozorňuje na známý fakt, že různé stránky mají různé účely a očekávání ze strany návštěvníků, […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více

Linkbuilding není žádná věda

Prošli jsme si společně nejprve optimalizaci samotné stránky pro vyhledávače. To je důležité, nyní se totiž podíváme na to, jak na tyto stránky získat doporučení od jiných webů. Hovořili jsme zde o důvěryhodnosti, že se jedná o jeden z aspektů, který sledují algoritmy vyhledávačů k tomu, aby určili, zda má či nemá vaši stránku smysl ukazovat ve […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

číst více
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Affiliate marketing
Analytika
Branding eshopu
Cenotvorba
Content marketing
Doprava
Ekonomika eshopu
Legislativa
Logistika
Mailing
Marketing a propagace
Optimalizace pro vyhledávače
Platební způsoby
Průzkum trhu
Psychologie
Public relations
Uživetelská přívětivost
Výběr eshopu
Začínáme s eshopem
Zákazníci
Zákaznická péče