5 hlavních faktorů ovlivňující nákupní rozhodnutí na eshopu

S rozvojem e-commerce se vyvíjí také chování uživatelů na internetu. Lidé jsou více vzdělanější v používání internetu, nové technologie umožňují aplikovat nové funkce a lidé si zvykají stále rychleji na vyšší standardy online nakupování. Pokud chcete být úspěšní se svým e-shopem, musíte se přizpůsobit trendům a nárokům vašich návštěvníků. Následuje krátké zamyšlení, co může ovlivnit nákupní rozhodování uživatelů internetu… Cena Určitě nejdůležitějším kritériem je cena. A to […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

Online reputace

Síla zákaznické podpory a brandu se v dnešní době projeví také na pověsti vaší značky na Internetu. Sledováním a správou online pověsti se zaobírá oblast zvaná Online Reputation Management (ORM). Řekněme, že se vám eshop pěkně rozběhne. Budou vám chodit desítky či stovky objednávek denně. Na celém procesu prodeje a doručení k zákazníkovi se bude podílet celá […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

Maskot – avatar značky

Brand guru Marty Neumeier mluví ve své knížce o avatarovi. Avatar je v počítačové hře zobrazení konkrétního hráče v jeho virtuální podobě. Čtrnáctiletý uhrovitý klacek tak může být ve hře sexbombou, třicetiletý pařmen s postavou opisující kancelářské křeslo zase osmnáctiletým princem s postavou, za kterou by se nestyděl ani Arnold Schwarzenegger. Hezká sedmnáctiletá dívka může vystupovat třeba jako bradavičnatý […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

Tón komunikace

Jakým jazykem budete s lidmi hovořit, jaký tón zvolíte, to není jen to, zda zákazníkům tykáte nebo vykáte, ale do jaké role se pozicujete, zda váš produkt nebo služba vyžaduje symetrický či asymetrický styl komunikace, zda je jeho tón neutrální nebo třeba mírně pozitivní. Vždy je k tomu třeba přistupovat tak, jak se hodí konkrétně k vaší situaci. […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

Archetyp značky

Správný příběh totiž naplňuje vždy nějaký archetyp. Archetyp laskavého mocnáře, moudrého vládce, chudé dívky, která potkala prince, hloupého Honzy, který nebyl ve skutečnosti až tak hloupý. Archetyp je určitý vzor, tradice a jasně definovanou postavou. V marketingu značek se uvádí dvanáct základních archetypů: Tvůrce – ten vytváří něco nového, jeho silnou stránkou jsou inovacePečovatel – rád […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

Příběh značky

„Marketing is no longer about the stuff that you make, but about the stories you tell.”  Seth Godin Marketing už dávno není o věcech, které vyrábíte, ale o příbězích, které vyprávíte. V době sociálních médií a sítí poroste vaše značka ne kvůli tomu, co děláte a jaké máte skvělé produkty, ty nabízí velice pravděpodobně i někdo […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.