Co budeme prodávat? Co když mne stále nic nenapadá?

Někdy si říkám, co je horší, když vás nic nenapadá, nebo naopak, když máte nápadů příliš mnoho. Máte-li nápadů moc, nikdy nevíte, který je ten správný. Může se pak snadno stát, že ač se vám honí hlavou jedna sebelepší idea za druhou, nikdy nezačnete. Někdy je možná lépe začít s něčím, než čekat až na tu […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

Hledáme výklenek na trhu (niche)

Až budete hledat vy svou skulinku na trhu, ptejte se na následující otázky a podle toho, co si odpovíte, se rozhodněte: Říká mi něco odvětví, do kterého se chci pustit? Baví mne, jsem do něj blázen, nebo je mi úplně lhostejné? Dokážete se stát v dohledné době odborníkem, alespoň takovým, abyste uměli kvalifikovaně poradit zákazníkům?  Tip: […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

Najděte si skulinku – niche aneb Co vlastně budu prodávat

V České republice je podle studie srovnávače zboží Heuréka přes 40 tisíc eshopů. Některé zdroje hovoří dokonce o trojnásobku. Pokud bychom však vycházeli z čísla, které uvádí Heuréka pak přepočteno na počet obyvatel ve věku od 18 do 65 let, je to jeden eshop na asi 150 lidí. Sociologické průzkumy uvádí, že každý člověk má ve svém […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.