5 hlavních faktorů ovlivňující nákupní rozhodnutí na eshopu

S rozvojem e-commerce se vyvíjí také chování uživatelů na internetu. Lidé jsou více vzdělanější v používání internetu, nové technologie umožňují aplikovat nové funkce a lidé si zvykají stále rychleji na vyšší standardy online nakupování. Pokud chcete být úspěšní se svým e-shopem, musíte se přizpůsobit trendům a nárokům vašich návštěvníků. Následuje krátké zamyšlení, co může ovlivnit nákupní rozhodování uživatelů internetu… Cena Určitě nejdůležitějším kritériem je cena. A to […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

Čitelnost textů na eshopu a webových stránkách

Texty jsou důležité jak pro vyhledávače, tak zejména pro vaše zákazníky – pro lidi. Měli byste si však uvědomit, že nejen čtivost a kvalita textových informací, ale také jejich čitelnost významně ovlivňují kvalitu vašeho webu a jeho obchodní výsledky. Nesmíte totiž zapomínat, že na webu se stále častěji pohybují lidé vyššího věku, kteří již nemusejí […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.

Co to je uživatelská přívětivost eshopu

Při nakupování na webu narazíte na různé eshopy. Některé se vám líbí již na první pohled a některé ne. Není to jen věc designu. Důležité je i to, jak jsou jednotlivé weby přehledné, jakým způsobem jsou podávány sdělované informace a i to, jak se web ovládá. Jak snadno a rychlete, najdete informaci, kterou hledáte. Jak snadno zde dokončíte nákup. To vše, […]

Kompletní text je exkluzivně přístupný
pouze předplatitelům portálu Eshopář.cz

Pokud již předplatitel jste, pro celý text se prosím přihlašte nebo si můžete zakoupit předplatné.